Кабриолет Клуб България

Нека съберем колите без покрив под един покрив!
Ветробрани, кожени протектори, windstop


Оригинални гюруци https://www.AutoDoc.Bg
Дата и час: Пет Авг 23, 2019 10:00 am

Часовете са според зоната UTC + 2 часа




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 17 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: Пон Фев 08, 2010 8:43 pm 
Offline
фен

Регистриран на: Чет Апр 23, 2009 9:25 am
Мнения: 185
Автомобил: chrysler V6
Много хора ми се кефят на колата, но веднага питат " много ли са му скъпи частите" или колко харчи. За харченето мисля че не е малко но не е и много, средния разход градско е 12-16, като никога не го карам лекичко, просто ще карм ли лекичко си карам пежото или ситроенчето, извънградско е 7-8 като е доста над средното каране спрямо другите коли. Относно частите положението е доста невроятно за повечето "разбирачи". Преди седмица 2 ми пристигнаха нещата от USA. За сумата от 300лв купих за колата: 6 броя свещи денсо иридиеви, комплект кабели, ремък с 2 ролки, спортен филтър K&N с 1 000 000 гаранция, филтър за скоростната кутия, филтър за маслото K&N пак с някакви по добри показатели, горивен филтър, 2 бр. амортисиорчета за багажника, може и друго да има но не се сещам, от преди това си имах аксесоарния ремък, и за 40 лв купих ремъка з ахидравликата на покрива от балкан стар, за 70лв купих и маслото за скоростите пак от балкан стар. Смяната на всички тези неща ми струваше 150лв. Та какво се получава, карам V6 доста екзотична и забележима кола, а реално поддръжката ми излиза по-евтина от на голф 3ка 1,4. Понеже имам приятел с БМВ там пък нещата са умножени по 3-4 та и повече, като реално БМВто му сравнено с крайслера е все едно да сравнявам количка в супермаркет с бентли [smilie=lol.gif] Та определено съм много ама много доволен от колата ми и горещо препоръчвам на всеки който се чуди какво кабрио да си купи да се огледа за такова, да не говорим че и цената при закупуване е доста ниска, да не казвам обидно ниска.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Вто Фев 09, 2010 1:00 pm 
Offline
любител

Регистриран на: Сря Сеп 09, 2009 6:42 pm
Мнения: 8
аз съм с тройка и на мен ще ми излезе тази смяна на половина незнам кое ти е евтино на тебе още повече като ти гледам разхода хептен пак са чуда кви са тия легенди дето ги пишеш и още нещо не забравяй че си обслужил колата което периодично се прави на всички кажи речи автомобили интересно с цените ще ти стане като ти избие някоя помпа примерно да сменищ или не давай боже нещо в двигателя позаблудил си се малко :) а за бмв-тата мога да кажа че в момента цените са повече от нормални на части


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Вто Фев 09, 2010 2:03 pm 
Offline
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Апр 15, 2009 7:07 pm
Мнения: 630
Skype: winnie_thepooh88
Автомобил: Peugeot 306 Cab CA 3859 MH
Само спортния филтър на K&N ще ти е поне 100 лв.... За кола като Крайслер с V6 мотор цените които е платил Ради за частите са си евтини. [smilie=drinks.gif]

_________________
Изображение
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Вто Фев 09, 2010 3:49 pm 
Offline
фен

Регистриран на: Чет Апр 23, 2009 9:25 am
Мнения: 185
Автомобил: chrysler V6
На БМВ 3ка когато смениш всичките тези неща за 300лв ела и ми се обади колега да те черпя една бира, разхода на 325 БМВ когато паднеш до такива стойности пак може да ми се обадиш, защото съм имал 325иска и под 10 не е падала по никакъв начин, да не говорим че градско не е падала и под 15 и то в екстремни ситуации. Въздушен филтър K&N само ти струва 149лв, горивен филтър 15,60 , 43,10лв NGK доста по посредствена от мойте Х 6бр =258лв, 105,50 на цилиндър запалителни бобини =630лв, мисля че няма смисъл да продължавам нататък, ама само няма и половината от частите минаха на 1000лв за БМВ. Та колега имам представа за частите на БМВ и то определено е неоправдано скъпо за поддръжка, а да дам още 1 пример, амортисиор Билщаин за 318тдс 240лв за 307 СВ 80лв. същия. Като не смятаме че крайслерчо на задната седалка може да си направиш 3ка с 2 баскетболистки, а в 3ка като се качвам отзад ме тъпчат с обувалка :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Вто Фев 09, 2010 7:36 pm 
Offline
любител

Регистриран на: Сря Сеп 09, 2009 6:42 pm
Мнения: 8
говорим за това твое изкаване: Та какво се получава, карам V6 доста екзотична и забележима кола, а реално поддръжката ми излиза по-евтина от на голф 3ка 1,4.

и съответно за голф 3-ка обслужване говорих а не за бмв при него малко по скъпо ще дойде спор няма, аз лично си намирам части мн евтино а по принцип някви спортни филтри или спортни амортисйори пружини и тем подобни никога не са ме вълнували това са изгъзици според мен

примерно наслагаш и всичко спортно дадеш сума пари за аморт пружини филтри хубави свещи кабели и още куп работи който са по скъпи двойно и тройно от нормалното и излезеш и някой с някоя морга та дръпне и ти се чудиш за какво изобщо си ги наслагал или аз без да си пипам нищо по колата ще пристигна на 300 не повече 5 метра след теб :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Сря Фев 10, 2010 10:09 am 
Offline
фен

Регистриран на: Чет Апр 23, 2009 9:25 am
Мнения: 185
Автомобил: chrysler V6
Аз не ги слагам за да се състезавам ами за да ми работи добре колата, а и спортния филтър го взех на цената на обикновен тук, защо да не го сложа. Не разбрах каква ти е колата колега, но доста хора се състезават с мен по светофарите и малко им се усмихва щастието, въпреки че съм 2 тона без малко :) , но пак казвам не я смятам за спортна колата. Разхода ме задоволява защото с сходно каране каквато и да е бензинова кола под 10 градско не ми смъква, вкл. и 206 1,1. Та пак си идвам на моето поддръжката е на доста добра цена, окачването е направено невероятно стабилно, даже е с гресиорки и като крайна сметка разходите са като за невзрачна малолитражка.
И щом говорим за Голф ето малко цени: запалителна свещ платинова- 21лв( доста по зле от иридиевата)= 84лв,спортен филтър 145лв,ремък с ролки 81,60, само до тук 310лв. а аз съм сменил още 20 неща за тази сума и то на кола по-нова, по-висок клас, с по голям двигател, с повече цилиндри.... Просто който може да преодолее стереотипите може да кара много яка кола за много ниска цена.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Сря Фев 10, 2010 12:19 pm 
Offline
Администратор
Аватар

Регистриран на: Сря Апр 15, 2009 7:07 pm
Мнения: 630
Skype: winnie_thepooh88
Автомобил: Peugeot 306 Cab CA 3859 MH
Крайслера е екзотика... пасва идеално на хора в средната възраст [smilie=biggrin.gif]

_________________
Изображение
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Сря Фев 10, 2010 12:35 pm 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: Чет Дек 17, 2009 5:42 pm
Мнения: 71
Местоположение: София
Автомобил: opel astra
привет колеги
струва ми се че се аргументирате на който както му изнася
колегата с крайслера е прав за стереотипите но пък според мен изкривяваш истината- колко ти струва доставката, ти може и да справяш сам с ремонтите ама който си вземе американец и неможе сам? а пък за цената и пространството американеца е екстра . за разхода който иска да не разбират всички че е на 6500 оборота за да изпревари каруца не си взима 1.3, но пък остава повече кинти в бензиностанцията.
КЕФ ЦЕНА НЯМА
без да взимам страна мисля, че голфа ефтин за подръжка автомобил, поне докато поддържах такъв при това непомня даже освен амортеесьори и масло друго да ме е мъчило.
но V6-ка е [smilie=good2.gif]
ОППППАААА - колега [smilie=hunter.gif] нещо против средната възраст ли [smilie=read.gif] . не така че я приближавам [smilie=lol.gif]
колеги гответе се за лятото [smilie=beach.gif]


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Сря Фев 10, 2010 2:42 pm 
Offline
фен

Регистриран на: Чет Апр 23, 2009 9:25 am
Мнения: 185
Автомобил: chrysler V6
Еми аз съм на 31 и ми пасва, ама като гледам и на абитуриентките им пасва доста [smilie=dance4.gif] Това е цена с доставката колега но не чрез куриер, ами изпратени до приятелка и оттам по пощата, 184$ май бяха всичките неща като пара там. Разхода според мен е добър за тази кола, все пак е малко под 2 тона, типтроник и V6, реално винаги се кара за кеф, защото ако ще се върши работа се взима С2ката :) Та ако се кара леко може и да е по нисък, но при положение че 206цата на една приятелка 1,1 не пада под 10 градско, като там думата ръчкане отсъства, 12+ при мен ги давам и то с кеф. А колегата Васко ПешеФФ може да сподели мнение коя кола на 2 бала е била най-оглежданата и е направила най-голямо впечатление :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: Сря Фев 10, 2010 4:23 pm 
Offline
любител

Регистриран на: Сря Сеп 09, 2009 6:42 pm
Мнения: 8
мойта тройка лятото икономично я карам на бензин в града под 10 просто няма как да падне за това и набих един метан който ми излезе доста евтино за 3 ходения до сф-я го избих :) и сега бръмча навсякъде с нея а не като повечето познати назеха си коли и така стоят пред тях ги не карат и само ги поддържат и се возят в мойта :) да ама не :) а относно спора за поддръжката нали ви казах избуши ли ти някоя помпа нещо по двигателя тогава си говорим за цени освен ако нямаш познат който ще ти работи без пари.В Америка частите може да са евтини да съгласен съм ма като стане нещо стоиш и чакаш да дойдат може да дойдат и след 2 месеца а след два месеца може да е късна есен и недай си боже два пъти да ти се налага сезона му отиде на кабриото


поздрави :)


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 17 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron
POWERED_BY
Хостинг